Barismom Dmrkbr tuttu 🥰 ilkinde erkek diyodu oğlum oldu bu seferde hamile olduğunu öğrenince bakmıştım hemen kız gösteriyordu kızım olacak inşallah 🥰😍
muhammedd Barismom çin takvimine nerden bakıyorsunuz bir kaç sayfa çıkıyor ama hepsinde farklı çıkıyor tablodan mı baktın acaba
mihrimacan Barismom canım Hani hamile kaldığın ayı soruyor ya son adet tarihi mi yoksa döllenmeden sonraki ayı mı soruyorsun
Barismom muhammedd Google Çin takvimi cinsiyet hesaplama yazınca çıkan görsellerden, ilkadimlarim.com ve hamilelik.com.tr sitelerinden baktım. Hepsinden tuttu. Hamile kaldığın yas ve son adet tarihin yeterli
yesilkahve Dmrkbr ilk hamileliğimde tutmuştu, erkek diyordu oğlum oldu. Şimdi 11+4 deyiz daha cinsiyet belli değil ama Çin takviminde yine erkek çıkıyor bakalım bu sefer doğru çıkar mı 😄💜
Ulviyya-25 Dmrkbr bende de doğru çıktı,1ay sonra gebe kalsaymışım kızım olacakmış😄şu an erkek çocuk bekliyorum))ve bir çok kişide doğru çıktı çin takvimi.bence %90 doğru)
aysenur-1998 Dmrkbr benim erkek gösteriyordu ama kızım oluyor yani doğru değil bende tutmadı açıkçası
Glcn12 Dmrkbr benim ilkte oğlan dedi tutu şimdi kız diyor çoğu site inşallah yanılmaz iki cinsiyeti de tatmak istiyorum sağlıklı olsunlar bebekler inşallah
muhammedd Barismom evet şimdi baktım otomatik hesaplama değilde tablo çıkıyor söylediğiniz sayfalarda
Barismom muhammedd ben tablo olarakta otomatik hesaplama olarakta yaptım kız çıktı 🤭 siz baktınız mı ne çıktı??