Benazir_507 canım ben 2021 de temmuzda düşük yapmıştım.Banada hekes hemen gebe kalırsın falan dedı.Tabı ben 1 yılı geçtikten sonra hamile kaldım.Ve korkmuştum acaba sezeryandan kaynaklı rahmimde sıkıntı mı oluştu rahmimmi delindi, yapışıklık mı oluştu diye.Hatta en son rahim filmine karar verdım baktırmak için o ara hamile kaldım.Demek istediğim bence herkesin bünyesi bir değil ve ne zaman allah bu duyguyu tattırcaksa o zaman tattırıyor.Sadece bebeğe odaklanma kendini strese sokma.Çok güzel beslen, bol su iç , yürüyüş yap ve bence ovülasyon testi kullanarak birliktelik yaşa