Kızlar acil yardım taktik ne varsa verin. Dogum yapalı 25 gün oldu çatlamamak için herşeyi yaptım ve göbeğimde bi tane bile çatlak yoktu. Doğum yaptım şimdi kaşınıyordu bi baktım çatlamışım 2 3yerden. Şaka gibi. Başına gelen oldu mu nemlendirmeye devam ediyordum arada niye böyle oldu yaaa