Evet bende senin gibi 15 aylıkken kızım hamile kaldım ve benm kızım süte çok bagımlıydı gece gündüz meme yemek bile fazla yemezdi yavaş yavaş yaptm birden yapmadm gündüz 2 kere gece 1 kere emzirmeye başladm ve çok aglıyordu 1 hafta sonra tam kestim vermedim biberona alıştırdım benim kızım bıraktıysa herkes bırakır bence