nura23 Aslında bunu senin bulunduğun yerdeki aile hekimindeki hemşireler söylüyor canım. Seni arayıp buluyorlar. Beni ilk öyle bulup çağırdılar. İlk önce ben tetenoz aşısının ne yararınu bilirdim ne de yapılması gerektiğini. Eşimin teyzesinin kızı bana bunu yaptırdın mı dedi ben bön bön yüzüne bakıp yoo dedim çünkü ilk hamileliğimde gerçekten bilmiyordum ve yaptırmadım da. Sonra o bana bu konuyu söyledikten 1 hafta sonra aile hekimliğinden aradılar aşı için. Hemşire de dedi ki düzenli yaptırırsan seni ve bebeğini 10 yıl koruma garantisi var sadece hamileler için dedi başkası gelsin asla yapılmaz dedi. Ve bana bir kart verdi. İnanırmısın grip olucak gibi oldum hemen geçti yani bir çok şeylerden seni ve bebeğini koruyor. Ben sadece bunları biliyorum canım sanada bilgi olsun diye söyledim 😘💋