miniktirtilinannesi04 Selamın aleyküm arkadaşlar tetanoz aşısı yapıldı bugün bana ve sonrasında baş donmem miğde bulantim ve halsizlik oldu sizce normal mi
Bulbulyuvasi miniktirtilinannesi04 evet canım bende 18 haftalıkken vuruldum bayağı ağır bir aşı o yüzden normal belirtileri
Cicilibicilim Ben iki gün boyunca bildiğin ağır grip belirtileri yaşadım canım baş ağrısı bulanti kusma halsizlik ama 2. Günde belirtiler ortadan kayboldu ama kolum 3 4 gün boyunca ağrıdı korkma yani o belirtiler normaldir
miniktirtilinannesi04 Annecik3535 ben biraz geç kaldım galiba 22+5 de vuruldum 1 ay sonra ikinci dojazi olucam Allah’ın izniyle
Kirmizibalik1 Bende nisanda vurulmustum sanirik 20li haftalardaydim 28. Haftaydi. Ikinciyi vurulmadim onlarda aramadi simdi 34.haftam bitiyor heralde yapilmaz daha