seyneb97 Merhaba, en son adetimi 30 nisanda oldum gebelik testi yaparsam sonuç verir mi? Lütfen cevap verin çok uzun zamandır istiyorum
Benazir_507 seyneb97 merhaba ben de 1 mayısta adet oldum. Adetime 3 gün kala yani bugün evde test yaptım görünmedi maalesef :(( kimisi 4-5 gün önceden öğreniyor
akgul34 Ben adetime 2 ya da 3 gün kala silik çizgiyle öğrenmiştim. Eğer adet gününe varsa 2 3 gün bakabilirsin bence ☺️
seyneb97 Zeyno0163 hayır göğüs hassasiyeti vs yaşamadım sadece karnımda ufak sancılar vardı bir de sürekli yeme isteği