Yelizdurmus41 çok teşekkur ederim bu kalpdekj parlaklikla ilgili sudur sunun belirtisidir demedi iste sendromlu bebeklerde de gorulebilir normal bebeklere gore onlarda gorulme sıklıgı biraz daha fazla oluyormus ama tek bazina yeterli delil degilmis kan testi veya amniyon sivisi alinabilir tes icin dedi ben de sizinle ayni sekilde dusunuyorum ve bebekler hissediyordur mutlak ,aslinda ben degil babasi biraz kafaya takti ben olumlu dusunuyorum 🙏saglikli olsunlar insallah hep en onemlisi dilegimiz 🤲tesekkurler guzel dilekleriniz icin🌸🌸