Hiç belirtim ya da rahatsızlığım olmadı. Tansiyon 13/8 i düşmüştür. 14 /9 oluyo özellikle yorulduğum zaman. Doktorum 15 /9 görürsen saat kaç olursa olsun gel acilden gir ilaç başlarız dedi. Şu an yükselmedi. En doğru sonuç 1 saat uzan dinlen öyle ölç çıkan sonuç daha doğru olur dedi Dr ♥️