Merhaba arkadaşlar ben Trabzon numune hastanesine Neslihan Bezirganoğlu doktoruna muayene oluyorum 8 aydır ve hiç ilgisini görmedim çok ilgisiz ve ne ilaç veriyor ne vitamin yani geçen ay gittiğim de bana ilaç kullaniyor musun dedi hayır dedim nasıl hayır dedi bende vermediniz ki nasıl kullanım dedim kan ilacını yani sadece bı gittiğimde ultrason koyuyor orada bı kilosunu felan söylüyor başka ilgi alaka yok geçen nst de bı kaç sorun yaşamıştım bebeğimin kalp atışları var ama çizelge de tam çizelgesi çıkmıyor 4 kere nst ye girdim en sonunda başka doğum servisindeki
Nst ye girdim orda çıktı bebeğimin kalp atışı aslında kalp atışı var ama çizelge de çıkmadı ve nst de ki hemşireler doktor en son ben sinirlenince başka nst ye yolladı ve bu yüzden o doktora en başından beri ilgisizliğinden gitmek istemiyorum ilk iki muayenemden sonra bi kağıt imzalattirlar ama muhakkak bu doktora gideceğim için bı imzadır devamlılık gibi ben değiştirmek istiyorum nasıl olur değiştirebilir miyim bilginiz varsq yardımcı olur musunuz 😥🤰🤍☹️