Neyran 36+6 olduk ne rahat uyku ne yatma ne kalkma herşeyim sıkıntılı 😁 doğsun artık hiçte niyeti yok gerçi şuan ama 😁 sizde durumlar nasıl
BR27 Neyran Ben 39+6 oldum hâlâ gelmedi kızım 😂 Siz biraz erken başlamışsınız söylenmeye 😂 Sağlıkla gelsinler İnşallah
reisMom Neyran ah ah son adet tarihime göre 38+4 doktoruma göre 39+5 im benim bebiş de kız biraz poncik yalancı sancılarım vs oluyor bazen gelecek gibi yapıyor ama kandırıyor beni 😂 gelmesini inanın iple cekiyorum 36 lardan beri ama yok
Neyran yinehamile rahatı iyi zaten 40ı görürüz gibi geliyor da allahım son haftalar gerçekten zormuş 🤭🤗
Neyran BR27 maşallah sağlıkla gelsin sizinki de 🙏🏻ya biraz heyecan biraz merak biraz hamilelik sıkıntıları normal doğum haftasına girdiği için gelse de sıkıntı olmaz gelsin diyorum bende 😁