Ağız yoluyla alındığında etki ediyor. Fitil olarak öyle değil fakat doktorunuza sormadan bence bırakmayın. Ayrıca yine doktorunuza sormadan fitil olarak kullanmayın. Kanama alanı olduğunda fitil olarak kullanılmıyor diye biliyorum. Bende ilk ağızdan alıyordum, sonra kanama alanım geçti, doktor fitil olarak kullanabilirsin dedi. Sizde de lekelenme varmış. Zaten 30una az kaldı, bence devam edin. Progestan zaten bebeğin tutunması için olan bir şey