Gozde122142 37 haftalık hamileyim ilk gebeliğim yarım saat de bir idrara çıkıyorum az az geliyor doğunun habercisi mi acaba başka hiçbir belirtim yok
Snmhsn İlk gebeligimde böyle bişey yaşamadım . Şuan 37+4 oldum dakka başı wc gidesim geliyor ve bu beni delirtiyor wcden cikiyorum elimi yikayasiya tekrar geliyor bebek baski yaptığı için oluyormus