Kulagımdan dolayı 38 haftaya gün vermisti doktorum fakat 1 haftada kilo almadı gelisimi yavaşladığı icin doguma alalım istersen dedi bende 37 haftası iyi diye kabul ettim kızlar anneler lütfen dua edin sabaha sezeryan olacagım yavrumu sağlıkla kucagıma alayım güzel annelerimin duasına ihtiyacım var rabbim sizleride sağlıklı bir sekilde kavuştursun inşAllah