Busraakay_26 Cey53 40 olmadım ama 39 haftalığım bekliyoruz bakalım ne zaman gelirse hiçbir belirti yok sadece yalancı sancılar sıklaştı o kadar 😂 zaman da geçmiyor bir hafta bir asır gibi
Hnurkcmn 39+6 yani 40 sayılırız artık bizde de hiç belirti yok nasıl olacak bilmiyorum beklemedeyizz :)) nazlı çıktı bizimkiler
Baraninci_35 Benimki 40 + 3 olduk daha hic belirti yok bekliyorum bide kız çocuğu erken gelir derler bizim kiz nazlı geç gelecek heralde
Gizemm44 Cey53 ara ara sancı giriyo tamam diyorum bu defa geliyor heyecanlanıyorum geri gidiyor adet sancısı gibi oluyor ☹️
Cey53 04-73ym hurma yiyorum her gün, yürüyüş yapıyorum squat yapıyorum sıcak duş masaj ama henüz bişey yok🥴🥴