Fundac siz onunla orta yolu bulmak için kabul etmişsiniz kırmamışsınız, oda sizi kırmasın. O ne öyle adam kandırır gibi önce iki isim olsun diyip sonra tek benim dediğim olsun diye bencillik yapmak. Ayrıca ne zaman vazgeçicez birilerinin ismini yenidoğan bebeklere vermekten. Her bebek özeldir şahsına münhasırdır neden birilerinin gölgesinde doğsunlarki. En karşı olduğum şeylerden biridir bu ya 😒