Merhaba bende iğne kullanıyorum iğneyi yaptınığınız yerde mi küçük morluklar oluşuyor yoksa kendiliğinden mi morluklar oluşmaya başladı eğer iğneyle alakasız yerde morluklar varsa bi doktoruna danış çok önemli bişey çıkmaz belki ama yine alerji yapabiliyor bazen kafan daha rahat olur en azından