Ummuhan64 Kızlar hamilelikte meyveli maden suyu içilir mi.sizce? Bir zararı var mı ben çok seviyorum ve içiyorum sürekli
nevzatbaskomser Ummuhan64 Maden suyu ve soda farklı şeyler. Meyveli soda içilir ama gazlı ve şekerli olduğu için midemizi rahatsız edebilir. Ara sıra içebiliriz ne olacak ben kola gazoz falan da içiyorum tamamen kesmedim hiçbir şeyi
femme Ummuhan64 maden suyu olarak sade içilmesi tavsiye ediliyor. Çünkü digerlerinde tatlandırıcı şeker ilavesi vardir
yokaglamiyomgozumadozkacti_- Ummuhan64 benim mide yanması derdimi o körlerdi ne yalan söyleyim yada ben inanmak istedim onu içince afedersin rahatlıkla gazımı çıkarıyordum rahatliyordum ama günde bi tane fazla değil☺️
Ummuhan64 femme Ben doktora sorduğum da içebilirsin dedi oylelikle içmeye başladım internette de önerilmiyor içilmesi anlamadim kime inanıcamı
Gevrekboyozz Ummuhan64 meyveli maden suyu değil soda var bildiğim onun içinde de tatlandırıcı var sadesi daha iyi. Öyle içemiyosanız içine birkaç dilim limon atıp öyle için ben öyle yapıyorum
Papatyagbsn Ummuhan64 walla içiyorum canım ama ayak ağrılarım cok oluyor o yüzden sade maden suyu tukketince biraz iyi geliyor o yüzden sadeye gectim