Nurkoylms sanmıyorum ya, benim ilk hamileliğimde de çok şiddetli kusmalarım oldu iki günde bir acildeydim serum takılıyordum. Dört ay bir fiil kustum oğlum oldu. Şimdi yine hamileyim 11+3 teyiz daha cinsiyet belli değil ama aynı şekilde yine kusuyorum ne olur bilmem. Annemde mesela bi bana hamileyken çok kusmuş, üç tane erkek kardeşim var onlarda pek kusmamış. Bence pek cinsiyetle alakası yok bulantının