busebilen Miniminiben Bende 38+2 deyim gün içinde bebeğim kıpır kıpır hatta tekmeleri canımı acıtıyor o derece . Ama arada tekme mi sancı mı bilemiyorum rahmime bıçak saplanıyor sanki bebek de o an çok hareketli oluyor bende anlayamadım