Gizemaras58 benim ikili riskli çıkmıştı. Ameniyosentez yaptirmadim Rabbım ne verdiyse kabulümuz dedik. Perinatolojiye gitmistik yüzde 90 sağlıklı bebeğiniz biseyi yok dedi. Sonra normal detaylı haftasında da detaylı usg ye girdik. Çok sukur o da normal cikti. Hiç kötü düşünmedim hep güzelini dusundum sıkmayın canınızı. Boşuna moral bozuyor bu testler doktorum 37 yaşındayım büyük ihtimal yaştan dolayı otomatik risk verdi cihaz dedi.