Kubrakarahan Kızlar her gün az da olsa kıpırtısını hareketini hissediyordum bugün hissetmedim nasıl hareketlendirebilirim?
Sevgi56 Kubrakarahan bu haftalarda çok normal zaten durgun olabiliyolar, düzensizdir hareket hissedimi. Ama çikolata yiyip sola yatmayı tavsiye ediyolar hareket hissetmek için dene istersen.
ilgihazaal Kubrakarahan evham yapmayın oluyor oyle surekli oynamiyor uyku duzeni olusuyormus uyudugu oluyor benim iki gun hissetmedigim de olmuştu
emine568 Kendi cani istemeyince hic hareket etmiyor bende 26. haftadayim hicbi sey fayda etmedi kendi cani isteyince tekmeledi merak etme duzelir
emine568 Kubrakarahan Aynen bende senin gibiydim ama allahin izniyle bebisin rahati yerinde erindiginden yapmiyodur😁