Kızlar artık çok darlandım.. kimseye bir şey yansıtmamaya çalışıyorum ama içime ata at artık baş ağrım bile geçmiyo sürekli ağlıyorum. Bir ton alınacak eksiğimiz var (bebek için) ama eşim her alınacak şeye laf ediyo üstelik en kalitelilerine bile bakmıyorum herşeyden kısıyorum tamam bu da olmasın şu da olmasın falan diye ama yine yaranamıyorum. Gelip gidip maddiyata bağlıyor herşeyi. Anlamıyorum sadece benim eşim mi böyle? Herkes çocukları için her şeyi yapıyor.. kendimi ve cocugumu değersiz hissediyorum artık….