Seda_Kptn Kızlar herkese iyi akşamlar ☺️ Kiminizle dertleştik, kiminizle tartıştık, kiminizle gülüştük eğlendik hepiniz hakkınızı helal edin 😇 bu sabah 8buçukta hastaneye yatışım yapıldı sezaryen olacaktım çünkü bizim bebiş dönmedi makat gelişliydi. Normal doğumu çok istedim ama nasip olmadı. 9da hazırlandım ve buçuğa doğru ameliyathaneye götürüldüm ve daha sedyeye yatıp asansöre binmeden panik yaptım ve ağlamaya başladım çünkü sezaryenden korkuyordum tansiyonum yükseldi makineyle takibe aldılar sakinleştirici yapıp spinal iğneyi yaptılar sonra benimle konuşmaya başladılar sakin ol diyolar falan bi muhabbet etmeye başladık. Sonra birden oğlumun ağlama sesini duydum onu giydirdiler yanıma getirdiler kokladım optum ağlaması geçti ☺️ Minicik yarabbim dokunmaya kıyamıyor insan. 10 buçuğa doğru odaya getirildim hiç bişey hissetmiyordum. Bacaklarım beton dökülmüş gibiydi 😀 ve hiç korktuğum kadar kötü değilmiş çok şükür. Boşuna korkmuşum diyorum şimdi 😀 Şuan saat 22:22 ara ara sancılarım oluyo diye ilk defa şimdi ağrı kesici iğne yaptırdım dayanılıyor yani korkmayın 😊 şimdi yanımda uyuyor bi görseniz bi çirkin bi çirkin 😂😂 neyse çok konuştum bu da benim doğum hikayem. Hoşgeldin canım oğlum Hoşgeldin evimize Ailemize.
Seyma_ Seda_Kptn bende o sedyeyle ameliyathaneye grme anından ve ameliyattan cok korkuyorm. Sonrası bi sekilde acı cekilir igne ilac var ana aneliyat anından ödüm kopuyor iki gündür agla agla helak oldm
Melis_tugba Seda_Kptn ❤️❤️❤️ Yaaa maşallah kuzumuza yerim onu ben cok şükür hayırlısıyla kucagına aldın darısı bizlerinde kucagıma alması ❤️ Dua ettin mi bana 😂😂
Cleyi Ya arkadaşlar bende aynı şekilde sezeryan oldum ama çekiştiriyorlar ya sizi keserken dikerken falan nasıl dayanıyorsunuz o an ameliyatta benim gözlerim karardı o an kesildiğimi biliyordum resmen göremedim gözlerime perde indi çıkmak istedim oradan ve uyuttular beni ben neden öyle oldum bir böyle olan ben miyim ? Tekrar hamileyim ve çok korkuyorum 😔
Cleyi Seda_Kptn spinal ama üç kere vurdular bana iğneyi belki de uyuşmadım bilmiyorum ki çok kötüydü şimdi de genel mi olsam diyorum bunda
Seda_Kptn ezgiolcan 8 saat sonra kalktım ama baya zorlandım canım acıdı. Yürürken de hafif bi canım yandı şuan mesela hala canım acıyor kalkarken
Ebrumertruzgar Seda_Kptn tatlim yarin bende sezeryan olucam cok korkuyorum sakinleştirmeye calisiyorum kendimi ama nafile
Seda_Kptn Ebrumertruzgar korktuğun kadar olmuyor ya ben o kadar peniğe ve strese soktuğum için kendimi pişman oldum 😀