FatmaDkmts Kızlar bebegime ecrin yada neva ismini vermek istiyorum sizce internetteki anlamları doğru mudur
Sltnn40 FatmaDkmts bende hep netten bakıp karar vermeye çalışıyorum nette de doğrudur diye düşünüyorum benim bir kızım vardı Elif simdi ikinci yolda inşallah Eylül olacak
Shdskr Sltnn40 kuzenimin kızının adı elif Eylül :)) kimde duysam hep Kurtlar vadisi geliyor aklıma :)))
FatmaDkmts Sltnn40 bende netten bakıyorum bazıları ecrinin anlamı aslinds kotu konulmaması gerekir falan demisti
FatmaDkmts ikicicek evet canım bazısı ouor diyor bende anlamını beğenmiştim aslında allahım hediyesi olarak çıkıyor nette ama
Sltnn40 Shdskr hiç izlemedim kurtlar vadisi ama herkes ordan sanıyor 🤭 Elif Kur’anın ilk harfi ve anlamı güzel diye koymuştuk bu kızımda Eylül ayına doğum denk geliyor diye Eylül düşünmüştük🤭😅
FatmaDkmts Shdskr nevaya bende daha yakınim ama iki isim koymak istiyorum aslinda nevanin yanina ne yakışır kızlar
FatmaDkmts Sltnn40 bende elifi çok seviyorum ama yeğenimin ismi elif benimdr Doğumum allah kısmet ederse eylül ayında olacak ama eylül ismine pek yakin değilim
FatmaDkmts Amineazra evet eşlem neva güzel onu bende düşünmüştüm çok kararsızim kızlar siz olsanız sadece neva mi koyardıniz nevayi çok seviyorum ikinci olsun istemiyorum 😍
Amineazra FatmaDkmts evet eslemin de anlamı güzel sizin gönlünüze nasıl geliyorsa öyle koyarsınız adıyla gelsin prenses 🥰 arkadaşlar da öneri sunar fikir olur
FatmaDkmts OmerAlper ya Öyle mi iste bende konulmaması gerekli diye duymuştum ondan kararsız kalmıştım allahım bütün. Yavrularimixa şifa versin inşallah 😍
Busra2002 FatmaDkmts böyle isim anlamalrina TDV den bakabilirsiniz kelime manası alırsınız mesela neva ninntdv deki manası türk ve Arap musikisinde bir makam perde manasındadır uzunca bir makale var orda kendiniz okursanız daha detaylı bilgi alirsini
Aysenur222 FatmaDkmts ecrin koyma bence ya hep o ismin başına bişe geliyor bende inanmıyordum hatta sürekli haberlerde ecrin diye duydum doğruymuş dedim
FatmaDkmts Aysenur222 şuan ecrinden Vazgeçtim 😊 nevaya çok yakınim aslında ama hocalardan da izledim youtubeden orada da erva ve Hafsa ismi konulması oneriliyor
Busra2002 FatmaDkmts Instagram hesabı var doktorun kendisi de İstanbul’da ben mesaj attım durumu detaylıca anlattım geleyimmi dedim oda bana üç ay uygulamam için bazı şeyler söyledi olmazsa üç ay sora gel dedi ben ikinci ayda hamile kaldım