Banada doktorum artık bırakabilirsin dedi nede olsa bir şekilde çocuğa ulaşıyor dedi ama baktın çok bulantın var iç dedi bende öyle yapıyorum 3 gün içiyorum 4 gün içmiyorum ama 4.gün kusmaya başlıyorum sonra yine içiyorum rahatlıyorum bırakıyorum hergün içmekten daha iyi die kendimi teselli ediyorum artık 16+0 dayım çok zor zamanlarım oldu günde 4tane içtiğim ona rağmen işe yaramadığı ama şimdi bakıyorum 3gün içmedende dayanabiliyorum bugunde şükür gerçekten doktorda sana bırakıyorum sen kendini bilirsin dedi sağlık ocağı zamanında yazmamıştı ilacı çok yan etkisi var bunun çocuğa sakın içme demişti doktoruma sordum yok öyle bişey dedi insan tedirgin olmuyor da değil