Mervedenizkrks Her ilişki yaşarken son anda hamilelik aklıma geliyor ilk düşükten sonra çok da istiyoruz ama engel olamıyorum düşünmeden yapamıyorum sizce bundan dolayı mı olmuyordur 🥺
Sevgi56 Mervedenizkrks ilişki için hesap yapmayın kesinlikle, akışına bırak ikinizde ne zaman isterseniz ozamn ilişkide bulunun. Çocuk için yapmayın çok etkiliyor inan.
Gevrekboyozz Mervedenizkrks düşünceyle alakalı olduğunu düşünmüyorum açıkcası. Ben mart ayında kaldım. Ve nisande eşim göreve gidecekti ister istemez takıyodım kafaya olmazsa diye. Çünkü çok istiyodum gerçekten. Öyle ki eşim hamileliğim 6 ayı yanımda olmayacak onu bile düşünmüyordum. Ama oldu. Yani düşünceyle alakalı değil diye düşünüyorum. Sadece kendinizi kasmayın neden olmuyor diye. Bu insanın ister istemez aklına gelir tabii ki kimse engelleyemez bunu
Mervedenizkrks Sevgi56 çocuk için değil de yani nasıl desem söylemesi ayıp olmasın da onu düşünerek başlamıyorum son anda habire aklıma geliyor alıkoyamıyorum kendimi ya düşünme diyorum kendi kendime 🙈🙈çok utandım ya kusura bakmayın lütfen
eflinmira_1 Kesinlikle örneğini bizzat yaşadım yaklaşık 6 aydır deniyorduk yumurtlama takibi testler ne dersen yaptım çok istediğim için sürekli takip ettim son ay şehir dışına çıkacaktık onun stresini yaşıyordum ve ramazan olduğu için nerdeyse hiç birliktelik olmadı sadece 2 gün denedim o zaman tutmuş yani düşününce olmuyor tecrübe ettim Rabbim en hayırlı zamanda müjdeli haberi almayı nasip etsin size de 🥰🙏
Mervedenizkrks eflinmira_1 Allah analı babalı büyütsün hayırlısıyla inşallah 🙏 Amin Allah’ın izniyle biran önce bizde alırız müjdeyi inşallah 🥰
Sevgi56 Mervedenizkrks hayır canım anlıyorum seni, utanılcak hiç bişey yok bu arada. İnşallah allah istediğini nasip eder sana 😍
Cekilmezbirkiz Çocuk çokta matah birşey değil diye düşünün sonuçta hayatınızı sonsuza kadar etkileyecek, hep bebek kalmayacak, büyüdükçe sevimsizleşecek ergenlikte sinir krizi geçirtecek falan 🤣 siz akışına bırakın o sizi bulur zaten ❤️🙏🏻
Mervedenizkrks Cekilmezbirkiz 😂okurken güldüm çok mantıklı valla 🤭 işte insan duygusunu bilmediğinden dolayı mı desem bilemedim ama ne olursa olsun ama olsun diyor bazen tabi olduktan sonra o ergenlik çağlarınıda şimdiden düşünürsem bi ihtimal ilişki esnasında düşünmem sanırım 😂 teşekkür ederim güzel yorumun için
Kumru_6694 Kesinlikle psikolojik etki ediyor şahsen yaşadım kafanızı başka şeylerle meşgul edin odaklanmayın 🙏🏻