Vilvilvil Zeyna01 Belirtim sağ kasık ağrısı ama negatif çıktı test bugün bat 3 haziran yumurtlama 17 -18 mayıs
Aysel_krdg Zeyna01 benim 5 Mayıs herhangi bir belirti yok şu an Allahım hepimize sağlıkla sıhhatle hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
Elfidan Valla benimde üç mayıs bende alt karın ağrısı var ama dün test yaptım negatif cikti yani ben elendim
Vilvilvil Elfidan benim de 3 mayıs son adet tarihim şimdiden belli olur mu acaba benim de negatif çıktı bugün test yaptım
Zeyna01 Elfidan Pes etmiyoruz her ay daha sıkı sıkı tutunuyoruz daha var aslında testler yanıltma olabilir şuan 1 hafta var benimde adet olmama kan veriyim diyorum pazartesi sizce .😍☺️
Zeyna01 Vilvilvil Rabbim en yakın zamanda nasip etsin inşallah bu ay beraber 3 deneme benimde başımdan kürtaj geçti bu ay bir kaç fazla belirtim var pazartesi kan versem diyorum.☺️
Aysel_krdg Zeyna01 aminnn Allah kimseyi evlat hasretiyle sınamasın hepimize en yakın zamanda sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin
mombarbie_ Erva18 benimde aynı canım inşallah güzel haberler alırız kasık bel ağrılarım var dün akıntımda kırmızı kılcal damar gibi şeyler vardı Rabbım güzel haber almayı nasip etsin inşallah herkese
Cmscms06 Benim de 3 mayıs ama ben yumurtlamayı çok geç gördüm daha 2 gün oldu göreli, o yüzden en az 10 gün daha beklemedeyim 🥲
Semauzun Zeyna01 benim 7 Mayıs bende 4 gün önce yaptım kan testi 1.20 dün yaptım 2.30 adetime 8 gün var daha adetten sonra tekrar yapacağım benim de çok belirtim var normalde 4’de adet olmam gerek