Kızlar Selam, Ben 25 haftalık gebeyim idrarda protein kaçağı buldu Dr azıcık tansiyon yükseldi burnum kanadı kanama geçmedi şimdi hastane köşesinde bekliyorum. Sürekli takip ediliyorum sinirlerimiz bozuldu kızımla USG nst derken artık hareketlerini hissediyorum itiyor onları resmen. Böyle bir şey yaşayan oldu idrarda protein kaçağı burun kanaması durmayan hem de 😔 nasıl geçecek bilmiyorum korkuyorum endiseliyim yapayalnizim kimsem yok eşimi almıyorlar yanıma kadın doğum olunca tabi