fztanne_ banada başta herkes erkek dedi. Bugün doktorumda dahil çoğu kişi kız dedi ben erkeğe hazırladığım için kendimi başta şaşırdım ama sonra hemen canım kızım diye karnımı okşamaya başladım sağlıklı hayırlı evlat olsun da kız erkek ne farkeder hem kız çocuğu rahmettir berekettir cennetin anahtarıdır benim annem baştan beri hep hayırlısı neyse o olsun dedi eşimde öyle önemli olan bebeğinin sağlığı hiç üzülme annende sonradan çok sevinecektir eminim sıkma canını 🩷