Arkadaşlarım selamlar 3-4 gündür karnımın belirsiz yerlerinde böyle sanki böyle orada bebeğin kalbi varmısta atıyormus gibi hissediyorum sonra bunu bir kaç sitede gördüm burada da olmak, bazı arkadaşlarımız karnımın icinde pıt pıt bir şeyler diyince çoğu hanımlarımız bağırsaktır o demistir. Bende buna nedense inanamadım ve araştırdım internette söyle yaziyordu;
Hamilelikte karın pıt pıt atması neden olur?
Daha hiç görmediğiniz, sesini bile duymadığınız minik yavrunuzun varlığını ilk hissetmeye başladığınız anlar hamilelik döneminin en heyecanlı zamanlarıdır. Bebeğiniz varlığını ilk aylardan size hissettirmek için bazı tepkimeler verir. Bu da genellikle bebeğin karın içinde pıt pıt atması ile ilk olarak ortaya çıkar.
Yani anlayacağınız bağırsaklar olmuyormuş arkadaşlarım ❤️💐