Hanımlar kusura bakmayın vaktinizi çaldım doktorumu aradım doğumda olduğunu 1,2 saat sonra döneceğini söyledi asistanı sorum şu yarın 31 haftalık olacağım bugün karnımdq az sertleşme var ve hareketleri azaldı dünkü gibi cap canlı hareketi yok 3 tane çikolata yedim az az kıpırdadı ne oluyor ya korkmaya başladım karnım şu an sert hiç ağrım sızım da yok bebek de öyle azıcık hareketlenip duruyor