Kızlar 36. Haftam bitiyor şuan bebek ters olduğundan dolayı 2 haziranda son kontrol olacak tersse 8-9 haziranda sezaryenle alırız dedi doktor yani 38+4 veya 5 olmuş olacak sizce 40 a kadar bekelemeli miyim siz tarih alırken neye göre karar verdiniz kafam çok karışık ben kendiliğinden gelsin istiyorum sezaryen de olsa ama doktora danıştığımda da mecburi bir sezaryen olduğu için riske atmaya gerek yok dedi 😕