Aysee1123 hahaha😂 kız benim karnım garip bir şekilde 10 haftalığa göre fazla bide bana bu gün korku saldılarr. Benim beta değerim 6 haftalıkken 50 bindi ve bir kadına 6 haftalıkken betası 41 bin diye ikiz olabilir demiş doktoru. Ben en son 6+3 de gittim kontrole tek kese vardı ve kalp atışını duymuştumm. İkiz olmasından korktum post açtım orda da bana demezler mi ben 8. Hafta da öğrendim ikiz olduğunu diyeee ilk gittiğinde görünmemiş biri. İkiz bebekten korkuyorum maddi manevi😂 5 haziran kontrolüm var çatlayacağım. 😂😂😂😂