limoncicegimFO Iphone 11 kullanıyorum yaklaşık 2 yıldır. Ben çok memnunum. Hiçbir sorun yaşamadım👍🏼 İşletim sistemi, kamerası, telefon kendisi baya hızlı ayrıca şarjı da hemen doluyor. Daha önce de iphone 7plus kullandım ondan da memnundum.☺️ Ios telefonlara sürekli güncelleme gönderen bir sistem yeni özellikler emoji vs yükleniyor bazen. Hiç şaşmadan iphone öneririm✌🏻