Merhaba arkadaşlar ben kürtaj oldum tekrar gebelik istiyorum doktorum bir ay ara vermemi istedi bu arada folık asıt kullanıyorum solgarın folate kullanıyorum birde ben normal kılomun çok altındayım acaba gebe kalmadan önce kullandığınız vitaminler var mı önemli vitaminler yani