guzelanne01_ Pakize1 diğerlerine hurafe derim Ama ayak üşümesi kesinlikle erkek bebek net📌 kızımda ayağım yanardı oğlumda asla ayağım ısınmadı 2 tane çorap giyerdim yine buz gibiydi
Kukulikukuli12 Pakize1 kızımda yer ter ter ateş atel yanıyordum ne üşümesi 🥴 dogum yaptım o ates 1 sene gecmedi ki normalde üşüyen insanım. Yazın ne soguk sular dondurmalar kesiyordu ne bişey denize götürün diye aglıyordum 🤣 Şimdi 2.ye hamileyim bunda da donuyorum İstanbul havasında 🙄😣
Seyma2525 Pakize1 bence cinsiyetle bi alakası yok ama benimde ilk aylarda çok feci ayaklarım üşüyordu ve kızım olucak 😀😀
Sermec27 Pakize1 ilk oğlumu pek hatırlamıyorum ikinci oğlumda ayaklarım çok üşürdu şimdi Yeni hamileyim yine ayaklarım üşüyor cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum ama genelde de üşür benim ayaklarım
Sere Bu gebeliğimdeki ilk belirtilerimden biri ısınmayan ayaklarımdı hep buz gibiydi kızım olacak inşallah 💕 ama ilk gebeliğimde böyle bir belirti olmadı yine kızım olmuştu 😄
Sere Pakize1 aynen hiç bir belirti cinsiyet ile ilgili tüyo veremez hatta o yüzden belirtilere bakmamak lazım
Mine16 guzelanne01_ Valla bende tam tersi canım bebeğim oğlan ve ayaklarım altı yanıyor 🔥🤣 vücudum serin ama ayaklarım altı sıcaktan bile uyuyamıyorum sürekli ayaklarım soğuk su ile yıkıyorum yada duvara dayıyorum 🤦🏼♀️
Delice_zeytin Kan değerleri ile ilgili bir durum olduğunu düşünüyorum ben , zira kızımda ayaklarım asla ısınmadı ilk 4 ay
guzelanne01_ Mine16 nadiren duyuyorum canım bunu ama genel olarak erkek bebeklerde ayak buz gibi oluyor
Azra00 Pakize1 hamile değilken yaz kış çorap terlik giyemeyen ben hamileliğin ilk üç ayında kat kat çorap giyiyordum sonucu erkek