Yaşayan var mı bunu ya doktor olması gerektiğinden asagıda dedi ama tam kanala girmemiş biraz daha baskı yaparsa dogumu tetikler dedi . Cok da agrılarım oluyor doktora soyledım aşagı baskı yaptıgı için dedi . Hala ağrılarım devam ediyor galıba fazla beklemeden gelecek