TADADA 5 ay önce bebeğimi kaybettim bidahada hamile kalamadım hamilelerin duası kabul olurmuş bugünde mübarek gün lütfen bana dua edin 🙏👼
Ozlemsvr TADADA namazimda dua ettim. Rabbim isteyen herkese düşmanım bile olsa bu duyguyu tattirsin. Amin..
Pinkyy TADADA canım benim Allah en kısa sürede nasip etsin,Sağlıkla güzelliklerle kucağınıda alırsın inşallah..