Masalmina1233 aynı haftadaymisiz..gerçekten çok zor ya birsey olursa korkusuyla yaşamak.. iki haftadr hiç kilo almadığını duyunca içim yandı resmen, cuma kontrol var eğer yine hiç kilo alimi olmadıysa alınacak sezeryanla ..hayırlısı olsun sizin içinde bizim içinde sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.. bana bu hafta yapacağın en önemli sey hareketlerini takip etmek dedi..sizde hareketlerine dikkat edin.onun dışında elimizden gelen tek şey dua etmek :/ havuc rendeliyorum akşamları suyu icin …(kuzenimin suyu sinirin altindaykn bir hafta daha kaldı bebek icerde inşallah 37.haftayi goreceksnz ikibucukta olacak kilosu ) ne zamn diğer kontrolunuz?