Silahimigetiraysel Kivircikkuala benim 2 haziran yumurtlama 15 mayıs. Test yaptım ama negatif çıktı umarım pozitif olur
Vilvilvil Kivircikkuala benim 3 haziran test negatif çıktı ama sağ kasıkta batma var bakalım daha erken sanırım test için inşallah pozitife döner
ikranurkutay Aysel_krdg inşallah canım benim senin bana çok desteğin oldu rabbim seninde yüzünü güldürecek inşallah 🤲🏻♥️
Aysel_krdg Kivircikkuala 15 i yumurtlama oldu 15 ini 17 sini 19 unu ondan sonra da canımız ne zaman isterse yumurtlama haftası gün aşırı değerlendirdik
Vilvilvil Silahimigetiraysel benim yumurtlama da 17-18 Mayıs gibiydi bat 3 haziran aslında yumurtlamadan 14 gün sonra adet olunacağı söyleniyor ama demekki öyle bir genelleme yok
TubaGokhan Benimde 2 Haziran yumurtalama 19unda oldu test yaptım negatif karın ağrısı kasık batması yaşadım hala yasiyorum bugün biraz daha hafif sadece bakalım beklemedeyim 😊 hepimiz güzel haberler alalım inşallah ❤️🙏🏻
Vilvilvil TubaGokhan ben de aynı şekilde bat 3 haziran kasık batması yaşıyorum hatta bacağıma vuruyor ağrı
TubaGokhan Vilvilvil benimde aynı bacaklarıma vuruyo hele dün yururken batiyodu topalladim resmen bugün çok hafif adet olucakmisim hissi var bazende belime şimşek çakar gibi anlık ağrı batıp cikiyo arada oda
Kivircikkuala Egelikiz Aysel_krdg emir_01 Esra_Omer_21 Emnevelikaan1507- birbyz Vilvilvil Kızlar merhaba 🌸 günaydınnn Hangi günleri değerlendirdiniz bakayımmmm🤭
zuleyha234_ TubaGokhan benimde oluyor sağ kasiğimdan vacagima geçiyor test yaptim silik çizgi çıktı kan verdim geçen hafta pazartesi negatif çıktı benimde bu ayın çıkmasını bekliyorum som adet tarihim nisanin 11 iydi baya geçti hala olmazaa bu ay çıkınca tekrar test yapcam
Ekyg Benimde 3 haziran. Yumurtlama 21 mayıs bugün test yaptım negatif kızlar erken mi sizce test için
birbyz Ekyg daha çok erken beta hormonu kana bile daha yeni karışıyordur idrara geçmesi kandan sonra oluyormuş umut edip beklemek lazım aynı günmüş bizim inşallah birbirimize güzel haberler verdiğimiz bir post olur bu 🙏🙏
Kuztas Ekyg kızlar ben 9 ocakta adet başlangıcı 14 ocak bitmiş o hafta bir kez kornmusız ilişkiye girdim 2 hafta sonra test yaptım negatifti 5 subatta tekrar yaptım pozitif 2 3 hafta gebeymişim hemen teste cıkmıyorum beta düşük oldugu için👀
birbyz İnşallahhhh 🙏🙏 Siz ne zamandır istiyorsunuz peki bende polikistik var Klomen ve çatlatma iğnesiyle yaklaşık 6. Denememiz filan inşallah bu sefer olur
mombarbie_ Kivircikkuala 4 haziran bu ay gecikmeli oldum yumurtlamamda o yüzden geç olucak bugün yarın diyebilirim sabah akıntımda kılcal damar gibi şeyler gördüm yumurtlamadan sanırım aşırı bel ve kasık ağrım var pozitifi görürüz inşallah bu ay