Seldanur97 16 haftalık 3 kere ultrasona girdim ama cinsiyeti göstermedi inatla doktor kıza benziyor dedi değişir mi??
Aysee1123 Seldanur97 Göstermiyor diye kız olucak diye birşey yok tabi, e benziyorlada bu iş olmuyor burda neler okuyoruz 😂 Birdahaki sefere öğrenirsiniz inşallah artık zamanı gelmiş
majamm Seldanur97 20 haftalık ben hala bebeğimin cinsiyyetini bilmiyorum. 12 haftamda doktor kiza benziyo soylemisdi 😂
Aysee1123 Seldanur97 Bende öyleydim 12. haftadan beri doktorum kız diyor gösteriyor bizimkide 19. haftaya girdim bakalım sıra detaylıda 🐣