Esrabdullah hiç korkma tatbiki hepimiz bebeklerimize bir şey olmasın diye elimizden geleni yapıyoruz yapacağız da ama arada küçük kaçamakların bir zararı yok ama porsiyonu da küçük tutmakta fayda var. Etsiz olduğu için sıkıntı olacağını zannetmiyorum biraz mide yanması biraz şişkinlikle atlatırsın ama hazırını almak yerine kendin yaparsan daha sağlıklı olur ikin için de zaten onlar da bir nevi robottan geçirip yapıyorlar kendini suçlu hissetme evet bizler anneyiz ama hepsinden önce insanız elimizden geldiğince sağlıklı beslenmeye gayret ediyoruz zaten ama şahsen ben arada kendimi de ödüllendiriyorum çok şükür yediklerimle alakalı olumsuz bir şey yaşamadık şimdiye kadar. Sizde de olmaz inşallah 🙏🏻