arirangg Kızlar aranızda cinsiyet öğrenirken doktorun “Kimseyle paylaşma, yasal değil” deyip kimseye söylememesi için kağıt imzalattığı ya da böyle bir şeyle karşılaşan var mı
Azra00 arirangg hayır öle bişey yapmadı hatta 11+3 söyledi cinsiyet özele gidiyorum ilk defa duydum dediğinizi
Miraysl arirangg sanırım erken söylemiş ondan çünkü benim doktorumda her hastasına erkenden söylemiyo bazıları cinsiyet yüzünden aldırma falan olmasın diye
arirangg Azra00 Ben de bir arkadaşımdan duydum da çok şaşırdım. Daha önce duymamıştım çok saçma geldi bana