Sevgili hamişler hepinize merhaba , umarım sağlıkla hepimiz bebeklerimizi kucağımıza alırız. Aranızda bebek için oda hazırlayanınız var mı? Yoksa ilk etapta anne yanı karyola mı? Kararsız kaldım oda yapıp yapmamak konusunda , ama kıyafet bez vs eşyalarını da nereye koyacağımı bilemedim . Fikirleriniz nelerdir?