Kızlar böyle bebeğimi bana göstercek en azından şu kolu şu ayağı diye anlatıcak baştan savmayan tatlı bir doktor önerisi istiyorum 4 doktora gittim hiçbirinide sevmedim. Muayenelerim max 2 dk sürüyor zor görüyorum bebeğimi. Üniverste hastaneleri 11. Haftadan sonra kabul ediyor mu Gazi Hacettepe falan onu da bilmiyorum.