32 haftalığız sanırım 25ten sonra burnum kocaman oldu hala kocaman suratımın yarısı burun 😂😂 2 gafta önce uçak seyahati yaptım ayaklarım felan felaket ödem oldu zor toparladım 2 haftada. Şimdi sadece sabah uyanınca ellerimi şiş hissediyorum. Ödem olmaması için her şeyi yapıyorum ama yine de oluyır ne yazık ki çok şükür hareketlerimi kısıtlamıyor ama ilk olduğunda açısından ayağımın üstüne basamıyordum