Merhaba kızlar şuan 33 haftalığım doktorum böbrek büyümesinden dolayı 36.haftada alacak bebeğimi sezeryanla ben normal doğum düşündüğüm için sezeryanla ilgili pek araştırma yapmamıştım. Bu belden uyuşturma olayı sanırım kalıcı bel ağrısına sebebiyet veriyormuş zaten hali hazırda bel fıtığım var korkuyorum. Genel anestezi seçeneğide varmış sanırım ama her isteyene uyguluyorlar mı?