Ben varım🤚 2 düşükten (kürtaj oldum 2sindede) sonra ilkinde 1 yıl bekledim hazır olmak için denedim oldu onun kalbi durumca 9 ay yine bi bekledim psikolojik olarak hazır olabilmek için , tabi tüm testleride yaptırdım rahim filmi v.s. pıhtılaşma hariç bişey çıkmadı , pıhtılaşmada çok önemsencek derecede değildi 2. Bebeğimde iğne coraspn kullandım mesela durdu kalbi , şuan 35 haftalık hamileyim sadece oksaparla geldim bu haftama ilk zamanlar bide progestan kullandım 5 ay falan , cesaret edip hamile kaldım evet ama ilk zamanlar korkuyla geçsede bi yerden başlamak lazım ve teslimiyet çok önemli verende Allah alanda neticede bugünlerime bin şükür sende hazır hissediyorsan eğer bi yerden başla , sonrası inşallah çiçek olur seninde 🌸