37 haftalık oldum nerdeyse 1 aydır hergün en az 1, en fazla 2-3 kere kusuyorum.. Hamileliğinin ilk 3 ayı da böyle geçmişti..+Aşırı boğaz yanması ve acı şu da var.. Benimkinin sebebi hamile olmadan önce zaten reklam vardı hamile kalınca ve kilo aldıkça daha da arttı.. Nasipse doğumdan sonra reflü yapan dokunan yicekleri yemeyi bırakıp ona göre diyet yapcam inşallah.. Sizde de reflü olabilir zaten hamile kalınca bir de hamilelik reflüsü oluşuyor bazı kişilerde.. Benim hatırladığım; Çikolata ve çikolatalı şeyler, çiğ domates, çiğ soğan, portakal, mandalin, turşu, ekşi şeyler, kızartma türü şeyler, yağlı şeyler, paketli gıdalar, şekerli ve şerbetli tatlılar reflüyü tetikliyor malesef (gittiğim doktor demişti..)